Romvac

Drotavet 20 ml

Drotavet 20 ml pe bază de drotaverină hidroclorică 20 mg/ml pentru cabaline, câini și pisici.

Oxifuran 100 cp

La câini şi pisici, în pneumopatii şi în infecţiile secundare asociate parvovirozei sau în infecţii cu unele protozoare. Se recomandă în tratamentul coccidiozei şi trichomonozei la păsările de volieră sau de colivie, cu excepţia fazanului.

Galiprotect C 100 cp

Antibacterian cu spectru larg în tratamentul colibacilozei, salmonelozei, eimeriozei, infecţiilor secundare produse de diferiţi germeni la păsări în vârstă de peste 7 zile.

Eter iodoformat 5% 20 ml

Este eficient în tratamentul leziunilor cutanate. Acesta are o capacitate mare de penetrare a ţesuturilor modificate formând un strat protector sub care se produce burjeonarea şi cicatrizarea sterilă a plăgilor.

Metrosept E 100 ml

Metrosept E 100 ml pentru vaci, oi, capre, scroafe în tratamentul metritelor, cervicitelor şi vaginitelor; în retenţii placentare şi după fătări distocice, pentru prevenirea infecţiilor.

Pneumoguard 20 ml

Se foloseşte în stări de epuizare, în convalescenţă, în stări toxice, după fătări distocice, în insuficienţe cardio-respiratorii la câine, pisică şi porumbei voiajori şi de ornament.

Atropina 20 ml

Pentru cabaline, bovine, ovine, caprine, suine, câini, pisici în diminuarea durerilor şi peristaltismului în enterospasme, obstrucţii esofagiene, invaginaţii intestinale, intoxicaţii cu substanţe parasimpaticomimetice şi organofosforice.

Rompil (Pilocarpina) 1% 20 ml

Pentru cabaline (a căror carne nu este destinată consumului uman), câini in glaucom, în oftalmia periodică a calului, hidropizii, edeme, fubură.