Romvac

Agalaxin 50 dz/fl

Vaccin inactivat hidroxidat contra agalaxiei contagioase a oilor și caprelor.

Agalaxin Forte 50 dz/fl

Agalaxin Forte, vaccin inactivat cu adjuvant complex contra agalaxiei contagioase a oilor și caprelor, 50 ml.

Alergotrat 3% sol. inj.20 ml

Alergotrat 3% soluţie injectabilă în prevenirea şi tratamentul fenomenelor alergice. Pentru tratarea dermatitelor alergice, ca antipruriginos, antivomitiv, antitusiv, pentru liniştirea şi contenţia animalelor şi ca adjuvant în sedarea preoperatorie la câini, pisici, porumbei voiajori şi de ornament.

Amoxineovit 100 g

Pulbere hidrosolubilă, combinaţie de antibiotice cu spectru larg şi vitamine.

Amoxineovit C 100 cmp

AMOXINEOVIT C 100 Comprimate - Antimicrobian cu spectru larg recomandat în cazuri de polimicrobism acut sau cronic ca şi în toate afecţiunile microbiene, primare sau secundare, cu etiologie incertă la găini şi câini.

Amoxylrom 10% 100 ml

Amoxylrom 10% suspensie injectabilă pe bază de amoxicilină pentru bovine, ovine, caprine, cabaline, porcine, câini şi pisici în tratamentul infecţiilor generalizate sau cu localizare digestivă, respiratorie, urogenitală, mamară, articulară sau cutanată şi în prevenţia infecţiilor postoperatorii.

Amoxylrom 10% 50 ml

Apivirol forte 1 kg

Biostimulator forte pentru albine.