Soluție pentru aplicare pe piele – spot-on. Ambalaj: 50 pipete/cutie. Se vinde doar la CUTIE!

Levoplix 10%, pulbere pentru rumegătoare, suine şi păsări pe bază de levamisol 10%; plicuri 20 g.
  • Caniverm 0.7 g 100 tbl

Fenbendazol, pirantel şi praziquantel pentru câini si pisici. Mod de ambalare: 100 tablete/cutie. Preţ/cutie.

Gamaret, suspensie intramamară pentru tratamentul mastitelor acute şi cronice la bovine, în perioada de lactaţie. Mod de ambalare: 20 seringi/cutie.

• Biocan DHPPI

Vaccin viu împotriva jigodiei (CDV), laringotraheitei infecţioase (CAV-2), hepatitei infecţioase (CAV-1), parvovirozei (CPV-2), parainfluenţei (CPIV-2) la câini. Mod de ambarale: 10 doze liofilizat+10 doze diluant/cutie. Cutiile nu se desfac!
  • Dermanyguard 100 ml

Furaj complementar BIO din extracte din plante cu efect antiparazitar.

Promoţii

Masterfly Bait 500 g, Insecticid pentru combaterea muștelor

Insecticid solubil în apă pentru combaterea muștelor. Acțiune rapidă și de lungă durată, de până la 8 luni. PROMOȚIA ESTE VALABILĂ PENTRU MINIM 2 BUCĂȚI!

Masterfly Bait 125 g, Insecticid pentru combaterea muștelor

Insecticid solubil în apă pentru combaterea muștelor. Acțiune rapidă și de lungă durată, de până la 8 luni. PROMOȚIA ESTE VALABILĂ PENTRU MINIM 6 BUCĂȚI!

Masterfly Bait 500 g, Insecticid pentru combaterea muștelor

Masterfly Bait 125 g, Insecticid pentru combaterea mustelor

Dermanyguard 100 ml

Furaj complementar BIO din extracte din plante cu efect antiparazitar.

VitaBis AD3EC 100 ml - Furaj complementar dietetic pentru păsări, iepuri, bovine și suine

Furaj complementar dietetic pentru păsări, iepuri, bovine și suine

VitaBis E-Seleniu 100 ml - Premix pentru păsări, bovine și suine

VitaBis E-Seleniu, premix pentru păsări, rumegătoare și suine.

Alvegesic 10 mg/ml 10 ml

Soluție injectabilă pentru cai, câini și pisici.

Kalcevit 100 tab 120 g, Supliment nutrițional pentru căței și femele gestante

KALCEVIT este un supliment nutriţional ideal pentru căţei şi câini tineri, femele gestante, în mod special pentru cele aflate în gestaţie avansată şi/sau în lactaţie, datorită conţinutului ridicat de Calciu şi Fosfor, precum şi a tuturor vitaminelor, mineralelor, oligoelementelor şi aminoacizilor ce asigură o creştere sănătoasă şi vitalitate.

Lungocil L.A. 150 mg/ml, suspensie injectabilă, amoxicilină

Suspensie injectabilă pentru bovine, porcine, ovine, câini și pisici

Vigophos 100 ml, soluție injectabilă pentru bovine pe bază de butafosfan

Vigophos 100 mg/ml + 0.05 mg/ml soluție injectabilă pentru bovine pe bază de butafosfan.

Vigophos 100 ml, soluție injectabilă pentru bovine pe bază de butafosfan

Combi-Kel 40 250 ml

Produsul se administreză la bovine, suine, câini în tratamentul infecţiilor determinate de microorganismele susceptibile la acţiunea penicilinei G şi /sau dihidrostreptomicinei : infecţii ale tractului respirator (febra de transport, pasteureloza, bronhopneumonia, pleuropneumonia), infecţii ale tractului uro-genital (pielonefrite, nefrite, endometrite), mastite, meningite, rujet la suine, infecţii clostridiene, tetanus, antrax, leptospiroză, actinomicoză la bovine, poliartrite şi septicemie, bronşite şi artrite la câini. Medicamentul poate fi utilizat postoperator pentru prevenirea infecţiilor. Ambalaj: 6 bucăţi/bax.

Animedazon spray 211 ml

Spray cutanat suspensie pentru bovine, ovine şi suine pe bază de clortetraciclină. Mod de ambalaj: 12 buc/cutie.

Produse noi

Bidon alaptare pet 120 ml

Bidon din plastic pentru alaptare caini si pisici. Flacoanele contin 2 suzete de rezerva si o perie pentru curatare.

Bidon alaptare pet 60 ml

Diamond V SmartCare 5 kg

Este un produs natural obținut prin fermentarea Saccharomyces cerevisiae, utilizat pentru creșterea imunității și sănătății vițeilor

Olmix MT.X + 25 kg

Fixator de micotoxine

Zeleris 250 ml

Zeleris 400 mg/ml + 5 mg/ml soluție injectabilă pentru bovine.

Muribrom (bromadiolone 0.005%) plic rosu 15 g/plic 15 kg/cut

MURIBROM PASTĂ - Momeală sub formă de pastă, raticidă gata pentru a fi utilizată, ce are la bază o substanță anticoagulantă cunoscută sub numele de Bromadiolonă, efectivă împotriva șoarecilor şi șobolanilor după prima ingestie. Produsul constă într-o pastă proaspătă, în mod particular atractivă și gustoasă pentru toate speciile de rozătoare menționate în instrucțiuni.

Muribrom (brodifacoum 0.005%) plic albastru 15 g/plic 15 kg/cut

MURIBROM PASTĂ - Momeală sub formă de pastă, raticidă gata pentru a fi utilizată, ce are la bază o substanță anticoagulantă cunoscută sub numele de Brodifacoum care reduce capacitatea de coagulare a sângelui prin reducerea sinte-zei hepatice a factorilor dependenți de vitamina K, efectivă împotriva șoarecilor și șobolanilor după prima ingestie.

Muribrom (bromadiolone 0.005%) grau rosu 25 g/plic 15 kg/cut

MURIBROM GRÂU ROȘU: Momeală raticidă sub formă de boabe de cereale (grâu) impregnate cu 0,005% bromadiolone ca substanță activă, utilizate pentru combaterea șoarecilor de casă (Mus musculus) și a șobolanilor (Rattus norvegicus - șobolanul cenușiu) - juvenili și adulți. Produsul va fi folosit numai în interiorul clădirilor și instalațiilor fixe sau mobile care sunt strâns legate de fermele de animale, în capcane corect etichetate