Drotavet 20 ml

Drotavet 20 ml pe bază de drotaverină hidroclorică 20 mg/ml pentru cabaline, câini și pisici.

Disponibilitate: În stoc
Producător: Romvac

COMPOZIŢIE:

Substanţă activă: Drotaverină hidroclorică 20 mg/ml;

Excipient (apă deionizată) ad. până la 1 ml.

INDICAŢII:

Produsul este folosit ca antispastic în: tratamentul adjuvant al afecţiunilor digestive (colici abdominale, ulcer gastric sau duodenal, gastrită, enterită spastică, colită, pancreatită, constipaţie spastică, meteorism, spasme ale sfincterelor cardia şi pilor, spasme al musculaturii netede a căilor biliare, litiază biliară, colecistită); spasme ale musculaturii netede a tractului urinar (litiază renală, litiază ureterală, pielită, cistită); afecţiuni ale aparatului genital (contracţii tetanice uterine, iminenţă de avort), la câini, pisici şi cabaline de agrement şi curse.

Acţiunea spasmolitică a produsului determină şi reducerea durerii pană la anularea ei.

CONTRAINDICAŢII:

Insuficienţă hepatică severă, renală sau cardiacă.

REACŢII ADVERSE:

Este posibilă apariţia hipotensiunii arteriale mai ales după administrarea intravenoasă.

SPECII ŢINTĂ:

Cabaline de agrement sau curse, câini şi pisici.

DOZE ŞI MOD DE ADMINISTRARE:

Produsul se administrează parenteral: subcutanat (s.c.), intramuscular (i.m.), sau intravenos (i.v.), astfel:

• La cabaline de agrement şi curse: 160 mg – 200 mg substanţă activă (8-10 ml produs), i.m. sau s.c.; doza se repetă la nevoie de 2 – 3 ori/zi. În cazul colicilor abdominale acute se injectează 8 ml de produs intravenos lent; doza poate fi repetată de 2-3 ori/zi pe cale i.m. sau s.c.

• La câine: 1-2 ml, i.m. sau s.c. de 1 – 2 ori/zi.

• La pisică: 0,5 ml – 1 ml, i.m. sau s.c. de 1 – 2 ori/zi.

La câine şi pisică, administrarea injectabilă poate fi urmată de administrarea pe cale orală a produsului DROTAVET - comprimate.

TIMP DE AŞTEPTARE:

Nu este cazul.

Produse vizualizate

Soluție pentru aplicare pe piele – spot-on. Ambalaj: 50 pipete/cutie. Se vinde doar la CUTIE! PROMOȚIA ESTE VALABILĂ PENTRU MINIM 200 BUCĂȚI (PIPETE)!

Levoplix 10%, pulbere pentru rumegătoare, suine şi păsări, pe bază de levamisol 10%; plicuri 20 g.
  • Caniverm 0.7 g 100 tbl

Fenbendazol, pirantel şi praziquantel pentru câini si pisici. Mod de ambalare: 100 tablete/cutie. Preţ/cutie.
  • Dermanyguard 100 ml

Furaj complementar BIO din extracte din plante cu efect antiparazitar.

Gamaret, suspensie intramamară pentru tratamentul mastitelor acute şi cronice la bovine, în perioada de lactaţie. Mod de ambalare: 20 seringi/cutie. PREȚ/BUCATĂ.
  • Biocan DHPPI

Vaccin viu împotriva jigodiei (CDV), laringotraheitei infecţioase (CAV-2), hepatitei infecţioase (CAV-1), parvovirozei (CPV-2), parainfluenţei (CPIV-2) la câini. Mod de ambarale: 10 doze liofilizat+10 doze diluant/cutie. Cutiile nu se desfac!