Ceva

Amodip 1.25 mg 1x10 tab

Comprimate masticabile pentru tratamentul hipertensiunii sistemice la pisici.

Carprodyl QD 50 mg 1x10 tab

Comprimate masticabile pentru reducerea inflamației și durerii cauzate de afecțiunile sistemului musculo-scheletic și de bolile degenerative articulare la câini.

Douxo Seb Spot-On 25x2 ml

Douxo Seb Spot-On pentru câini și pisici este un produs care, folosit regulat, reduce dermatita seboreica. Se poate folosi și pentru coate uscate, nas uscat și tratarea pavilionului urechii.

Carprodyl QD 120 mg 1x6 tab

Carprodyl QD 120 mg 20x6 tab

Zeleris 250 ml

Zeleris 400 mg/ml + 5 mg/ml soluție injectabilă pentru bovine florfenicol/meloxicam

Cestal Dog Plus 8 tab

Tablete antiparazitare palatabile pentru câini.

Coglavax 250 ml / 125 dz

Coglavax, suspensie injectabilă pentru bovine, ovine şi caprine; 250 ml.

Eprecis inj 250 ml

Soluție injectabilă pentru bovine în tratamentul infestaţiilor cu ectoparaziţi şi endoparaziţi sensibili la eprinomectină.

Tetravet 100 ml

Tetravet L.A., suspensie injectabilă pentru bovine, ovine, caprine şi suine pe bază de oxitetraciclina 20%; 100 ml.

Eprecis inj 100 ml

Eprecis inj 250 ml