Câini şi pisici

Perfuzol sol. sterila orala 100 ml

Perfuzol, soluţie sterilă, orală, supliment vitamino - mineral.

Biocan LR

Vaccin inactivat împotriva leptospirozei şi rabiei la câini.

Herba Sol spray cicatrizant cu propolis 150 ml

Se recomandă folosirea numai pentru animale de companie, ca adjuvant în plăgi traumatice, infecţii ale pielii, dermatoze superficiale, arsuri, în tratarea afecţiunilor podale, panariţiu, pododermatite, prevenţia infecţiilor ombilicale, în mica chirurgie, castrări.

Unguent antimicotic 30 g

Se recomandă în tratamentul tricofiţiei, microsporozei, favusului, pitiriazisului, candidozei cutanate.

Tondigest 100 ml

Sirop pentu câini şi pisici.

Borrelym 3 inj

Pentru imunizarea activă a câinilor începând cu vârsta de 12 săptămâni împotriva Borrelia spp. (B. burgdorferi sensu stricto, B. garinii și B. afzelii). O cutie contine 10 flacoane x 1 ml.

Anaestamine 50 ml

Poate fi utilizat în combinație cu un sedativ pentru imobilizare, sedare, anestezie generală.

Dexametarom 1% 50 ml

Dexametarom 1% în stări alergice, soc anafilactic, anazarca, furbura, uritcarie, edem anafilactic, mioglobinurie, boli infecţioase şi toxice grave, în stresul de transport, hepatită toxică, în inflamaţii la cabaline, bovine, suine, câini şi pisici.

Relaxan

Furaj complementar pentru câini şi pisici.

Buscopan 100 ml

Buscopan, soluţie injectabilă pentru bovine, cabaline, suine şi câini pe bază de butilscopolaminiumbromid, metamizol natrium; 100 ml.

Klistier 130 ml

Klistier 130 ml, soluţie pentru clisme.

Novasul 100 ml

Novasul, soluție injectabilă pentru cabaline, rumegătoare, suine, câini și pisici pe bază de metamizol-sodium; 100 ml.