Câini şi pisici

Botnita plastic nr. 8

Botnita plastic nr. 9

Oculoforte 10 ml

Este indicat în tratamentul afecţiunilor inflamatorii ale globului ocular (conjunctivite, cheratite, blefarite, cherato-conjunctivite).

Parakill 5 ml

Parakill suspensie în tratamentul infestaţiilor cu căpuşe, purici şi păduchi la câini şi pisici.

Pododermin unguent 50 g

Pododermin unguent este indicat în tratamentul plăgilor accidentale, chirurgicale şi atone.

Rombendazol F 100 comprimate

ROMBENDAZOL F este un produs indicat în dehelmintizarea păsărilor, acţionând asupra nematodelor.

Tusifug 100 ml

Este recomandat ca adjuvant în terapia cu antibiotice în afecţiuni respiratorii (bronşite, pneumonii, bronhopneumonii) ca bronhodilatator, expectorant şi sedativ, la câini şi pisici. Se recomandă şi pentru tratamentul afecţiunilor respiratorii afrigore.

Felibio PCHR

Vaccin împotriva infecţiei cu virusul panleucopeniei feline, calicivirusului, herpesvirusului felin și rabiei.

Nobivac R

Nobivac® Rabies este un vaccin inactivat adsorbit pe fosfat de aluminiu prezentat sub formă de suspensie apoasă.

Rometronidazol 40% 50 g

Rometronidazol, pulbere hidrosolubilă 50 g - Chimioterapic cu spectru larg în tratamentul şi în prevenirea infecţiilor produse de protozoare flagelate la câini, pisici, porumbei voiajori şi de ornament.