Câini şi pisici

Metrovis 100 mg/10 tbl blister

METROVIS 100 MG comprimate pentru câini și pisici.

Deltatic 75 cm, zgardă antiparazitară pentru câini de talie mare

Zgardă medicamentată cu deltametrim pentru câini, cu efect repelent şi preventiv.

Deltatic 60 cm, zgardă antiparazitară pentru câini de talie mica si medie

Deltatic 35 cm, zgardă antiparazitară pentru câini de talie foarte mica

Ig Pro DC

Ig-Pro DC este un supliment alimentar sub formă de pastă, cu ingredientele și aditivii de care un câine sau o pisică ar putea avea nevoie imediat după naștere sau în caz de diaree acută.

Probicol H

Probicol H asigură câinilor şi pisicilor necesarul de energie, vitamine şi imunoglobuline care stimulează atât metabolismul cât şi sistemul imunitar. Bacteriile lactice stabilizează procesele digestive fiziologice în intestine.

Corpet 60 tablete

Supliment nutrițional cu rol paliativ antitumoral și de susținere a sistemului imunitar.

Corpet 90 tablete

Drontal Plus Flavour Dog 102 tablete

Antiparazitar cu spectru larg, utilizat pentru tratamentul câinilor infestaţi cu viermi rotunzi, viermi laţi şi Giardia spp.

Bidon alaptare pet 60 ml

Bidon din plastic pentru alaptare caini si pisici. Flacoanele contin 2 suzete de rezerva si o perie pentru curatare.

Bidon alaptare pet 120 ml

VL Opti Life Adult Digestion Medium & Max 12.5 kg

Hrana pentru caini cu sistem digestiv sensibil, pe baza de miel si orez