Cabaline

Carboromvac 100 dz 20 ml

Carboromvac, vaccin viu, concentrat contra antraxului.

Carboromvac 50 dz 10 ml

Carboromvac, vaccin viu, concentrat contra antraxului.

Perfuzol sol. sterila orala 100 ml

Perfuzol, soluţie sterilă, orală, supliment vitamino - mineral.

Megluvet 50 mg/ml 100 ml

Este indicat în tratamentul inflamațiilor acute și pirexiei asociate bolilor respiratorii la bovine şi în tratamentul inflamațiilor și durerii asociate cu tulburări musculo-scheletice acute și cronice și pentru dureri viscerale asociate cu colici la cabaline.

Roflavol 2 ml

Este indicat în subestrus sau călduri liniştite, corp galben persistent, chist ovarian, endometrita cronică, piometrită, eliminarea fătului mumifiat sau macerat, întreruperea gestaţiilor nedorite și în biotehnica reproducției la bovine, cabaline, ovine, caprine şi suine.

Romtuber PPD Bovine 50 dz/fl

Tuberculoproteină purificată pentru diagnosticul tuberculozei la taurine, prin reacții alergice.

Anaestamine 50 ml

Poate fi utilizat în combinație cu un sedativ pentru imobilizare, sedare, anestezie generală.

Tympanol 2x25 ML

Tympanol este o emulsie lichidă pe bază de dimeticonă, cu efect antispumant, ce acționează prin scăderea tensiunii superficiale ale particulelor de gaz.

Dexametarom 1% 50 ml

Dexametarom 1% în stări alergice, soc anafilactic, anazarca, furbura, uritcarie, edem anafilactic, mioglobinurie, boli infecţioase şi toxice grave, în stresul de transport, hepatită toxică, în inflamaţii la cabaline, bovine, suine, câini şi pisici.

Megluvet 50 mg/ml 250 ml

Niglumine 50 mg/ml 100 ml

NIGLUMINE 50 mg./ml, soluţie injectabilă pentru bovine, cabaline şi porcine pe bază de flunixin meglumine.

Narkamon BIO 100 mg/ml 50 ml

Soluţie injectabilă pe bază de ketamină pentru pisici, câini, cabaline.