Antiinflamatoare injectabile

Megluvet 50 mg/ml 100 ml

Este indicat în tratamentul inflamațiilor acute și pirexiei asociate bolilor respiratorii la bovine şi în tratamentul inflamațiilor și durerii asociate cu tulburări musculo-scheletice acute și cronice și pentru dureri viscerale asociate cu colici la cabaline.

Dexametarom 1% 50 ml

Dexametarom 1% în stări alergice, soc anafilactic, anazarca, furbura, uritcarie, edem anafilactic, mioglobinurie, boli infecţioase şi toxice grave, în stresul de transport, hepatită toxică, în inflamaţii la cabaline, bovine, suine, câini şi pisici.

Megluvet 50 mg/ml 250 ml

Artrivet Forte 100 ml

Artrivet Forte soluţie injectabilă antiinflamatoare şi analgezică.

Nekro Veyxym 50 ml

Nekro Veyxym suspensie injectabilă pentru bovine, ovine și caprine.

Dexafort inj 50 ml

O suspensie apoasă, de culoare albă pentru injectare.

Fluvex 50 mg/ml 100 ml

Fluvex 50 mg/ml soluție injectabilă pentru bovine, suine și cabaline.

Tolfedine 4% 10 ml

Tolfedine 4% inj x 10 ml pe bază de acid tolfenamic pentru reducerea inflamației și a durerii.

Dexa-Kel 0.2%

În procese inflamatorii non-infecţioase, în special inflamaţii acute musculo-scheletice; ca medicaţie adjuvantă în bolile infecţioase acute în asociere cu terapia anti-infecţioasă corespunzătoare; în condiţii alergice; în tulburări metabolice precum acetonemia (cetoza bovina), toxiemia de gestaţie (la caprine); în inducerea parturiţiei la bovine şi caprine în timpul ultimei perioade de gestaţie; în condiţii de stres şi şoc.

Dexafast 100 ml

Dexafast 2 mg/ml soluție injectabilă pentru cabaline, bovine, porcine, câini și pisici pe bază de dexametazonă.

Biovetalgin 100 ml

Terapia simptomatică a durerii, stări febrile, obstrucție esofagiană provocată de un corp străin, forme acute și cronice de stări reumatice, procese inflamatorii care afectează nervii, tendoanele, mușchii, arfticulațiile, teaca sinovială, etc.