Antiinflamatoare injectabile

Finadyne 250 ML

Finadyne 50 mg/ml solutie injectabila pentru bovine, suine si cabaline; 250 ml.

Dexaveto 100 ml

Dexaveto, soluţie injectabilă pentru bovine, ovine, cabaline, câini şi pisici.

Finadyne 100 ml

Finadyne solutie injectabila pentru bovine, suine si cabaline; 100 ml.

Rimadyl cattle 50 ml

Rimadyl cattle 50 mg/ml, soluţie injectabilă pentru bovine; 50 ml.

Kelaprofen 50 ml

Kelaprofen 100 mg/ml, soluţie injectabilă pentru bovine, cabaline şi porcine pe bază de ketoprofen.

Kelaprofen 100 ml

Kelaprofen 250 ml

Meloxidolor 20 mg/ml 100 ml

Soluţie injectabilă pe bază de meloxicam pentru cabaline, suine şi bovine.

Meloxidolor 5 mg/ml 100 ml

Soluţie injectabilă pe bază de meloxicam pentru câini, pisici, bovine (viţei şi tineret bovin) şi porcine.

Dexametarom 1% 20 ml

Dexametarom 1% în stări alergice, soc anafilactic, anazarca, furbura, uritcarie, edem anafilactic, mioglobinurie, boli infecţioase şi toxice grave, în stresul de transport, hepatită toxică, în inflamaţii la cabaline, bovine, suine, câini şi pisici.

Megluvet 50 mg/ml 100 ml

Este indicat în tratamentul inflamațiilor acute și pirexiei asociate bolilor respiratorii la bovine şi în tratamentul inflamațiilor și durerii asociate cu tulburări musculo-scheletice acute și cronice și pentru dureri viscerale asociate cu colici la cabaline.

Dexametarom 1% 50 ml