Antiinflamatoare injectabile

Animeloxan 20 mg/ml inj 100 ml

Animeloxan, 20 mg/ml, soluție injectabilă pentru bovine, porcine și cabaline.

Animeloxan 20 mg/ml inj 100 ml

Animeloxan, 20 mg/ml, soluție injectabilă pentru bovine, porcine și cabaline.

Artrivet Forte 100 ml

Artrivet Forte soluţie injectabilă antiinflamatoare şi analgezică.

Biovetalgin 100 ml

Biovetalgin 100 ml

Terapia simptomatică a durerii, stări febrile, obstrucție esofagiană provocată de un corp străin, forme acute și cronice de stări reumatice, procese inflamatorii care afectează nervii, tendoanele, mușchii, arfticulațiile, teaca sinovială, etc. PROMOȚIA ESTE VALABILĂ PENTRU PLATA CASH!

Dexafast 100 ml

Dexafast 2 mg/ml soluție injectabilă pentru cabaline, bovine, porcine, câini și pisici pe bază de dexametazonă.

Dexafort inj 50 ml

O suspensie apoasă, de culoare albă pentru injectare.

Dexa-Kel 0.2%

În procese inflamatorii non-infecţioase, în special inflamaţii acute musculo-scheletice; ca medicaţie adjuvantă în bolile infecţioase acute în asociere cu terapia anti-infecţioasă corespunzătoare; în condiţii alergice; în tulburări metabolice precum acetonemia (cetoza bovina), toxiemia de gestaţie (la caprine); în inducerea parturiţiei la bovine şi caprine în timpul ultimei perioade de gestaţie; în condiţii de stres şi şoc.

Dexametarom 1% 20 ml

Dexametarom 1% în stări alergice, soc anafilactic, anazarca, furbura, uritcarie, edem anafilactic, mioglobinurie, boli infecţioase şi toxice grave, în stresul de transport, hepatită toxică, în inflamaţii la cabaline, bovine, suine, câini şi pisici.

Dexametarom 1% 50 ml

Dexaveto 100 ml

Dexaveto, soluţie injectabilă pentru bovine, ovine, cabaline, câini şi pisici.

Finadyne 100 ml

Finadyne solutie injectabila pentru bovine, suine si cabaline; 100 ml.