Bandaje

Suine

Masterfly Bait 125 g, Insecticid pentru combaterea mustelor

Insecticid solubil în apă pentru combaterea muștelor. Acțiune rapidă și de lungă durată, de până la 8 luni. PROMOȚIA ESTE VALABILĂ PENTRU MINIM 2 BUCĂȚI!

Masterfly Bait 125 g, Insecticid pentru combaterea muștelor

Insecticid solubil în apă pentru combaterea muștelor. Acțiune rapidă și de lungă durată, de până la 8 luni. PROMOȚIA ESTE VALABILĂ PENTRU MINIM 6 BUCĂȚI!

Masterfly Bait 500 g, Insecticid pentru combaterea muștelor

VitaBis AD3EC 100 ml - Furaj complementar dietetic pentru păsări, iepuri, bovine și suine

Furaj complementar dietetic pentru păsări, iepuri, bovine și suine

VitaBis E-Seleniu 100 ml - Premix pentru păsări, bovine și suine

VitaBis E-Seleniu, premix pentru păsări, rumegătoare și suine.

Lungocil L.A. 150 mg/ml, suspensie injectabilă, amoxicilină

Suspensie injectabilă pentru bovine, porcine, ovine, câini și pisici

Combi-Kel 40 250 ml

Produsul se administreză la bovine, suine, câini în tratamentul infecţiilor determinate de microorganismele susceptibile la acţiunea penicilinei G şi /sau dihidrostreptomicinei : infecţii ale tractului respirator (febra de transport, pasteureloza, bronhopneumonia, pleuropneumonia), infecţii ale tractului uro-genital (pielonefrite, nefrite, endometrite), mastite, meningite, rujet la suine, infecţii clostridiene, tetanus, antrax, leptospiroză, actinomicoză la bovine, poliartrite şi septicemie, bronşite şi artrite la câini. Medicamentul poate fi utilizat postoperator pentru prevenirea infecţiilor. Ambalaj: 6 bucăţi/bax.

Arbocel HS 250 18 Kg

Lignoceluloză din lemn de molid. Produs obținut prin prelucrarea mecanică (fibrilație) a lemnului uscat natural.

AciBis liquid 1 l - amestec lichid de acizi organici pentru acidifierea furajului si a apei de băut

Furaj complementar pe bază de acizi organici. Amestec lichid de acizi organici pentru acidifierea furajului și a apei de băut.

Animedazon spray 211 ml

Spray cutanat suspensie pentru bovine, ovine şi suine pe bază de clortetraciclină. Mod de ambalaj: 12 buc/cutie.