Suine

Masterfly Bait 125 g, Insecticid pentru combaterea mustelor

Insecticid solubil în apă pentru combaterea muștelor. Acțiune rapidă și de lungă durată, de până la 8 luni.

VitaBis AD3EC 100 ml - Premix pentru păsări, iepuri, bovine și suine

Furaj complementar dietetic pentru păsări, iepuri, bovine și suine

VitaBis E-Seleniu 100 ml - Premix pentru păsări, iepuri, rumegatoare si suine

VitaBis E-Seleniu, Premix pentru păsări, iepuri, rumegatoare si suine

Combi-Kel 40 100 ml

Combi-Kel 40 250 ml

Produsul se administreză la bovine, suine, câini în tratamentul infecţiilor determinate de microorganismele susceptibile la acţiunea penicilinei G şi /sau dihidrostreptomicinei. Ambalaj: 6 bucăţi/bax.

Arbocel R 20 Kg

Lignoceluloză din lemn de molid. Produs obținut prin prelucrarea mecanică (fibrilație) a lemnului uscat natural.

AciBis liquid 1 l - amestec lichid de acizi organici pentru acidifierea furajului si a apei de băut

Furaj complementar pe bază de acizi organici. Amestec lichid de acizi organici pentru acidifierea furajului și a apei de băut.

Animedazon spray 211 ml

Spray cutanat suspensie pentru bovine, ovine şi suine pe bază de clortetraciclină. Mod de ambalaj: 12 buc/cutie.

Biomec 10 mg/ml 50 ml

BIOMEC inj. ad us. vet., 10 mg/ml, soluţie pentru bovine, ovine şi porcine; 50 ml -produs antiparazitar.

Biomec 10 mg/ml 500 ml

BIOMEC inj. ad us. vet., 10 mg/ml, solutie pentru bovine, ovine si porcine; 500ml - produs antiparazitar.