Combi-Kel 40 100 ml

Produsul se administreză la bovine, suine, câini în tratamentul infecţiilor determinate de microorganismele susceptibile la acţiunea penicilinei G şi /sau dihidrostreptomicinei. PROMOȚIA ESTE VALABILĂ PENTRU MINIM 12 BUCĂȚI!

Disponibilitate: În stoc
Producător: Kela

COMPOZIŢIE
1 ml conține: Benzilpenicilină procainică (acoperită cu lecitină) 200 000 UI (200 mg) – Dihidrostreptomicină sulfat 200 000 UI echivalent cu 200 mg dihidrostreptomicină bază.
Procaină hidroclorică-Povidonă– citrat de sodiu (E331) – formaldehidă sodică sulfoxilată – metil parahidroxibenzoat de sodiu (E219) – apă pentru preparate injectabile.

INDICAŢII
Produsul se administreză la bovine, suine, câini în tratamentul infecţiilor determinate de microorganismele susceptibile la acţiunea penicilinei G şi /sau dihidrostreptomicinei : infecţii ale tractului respirator (febra de transport, pasteureloza, bronhopneumonia, pleuropneumonia), infecţii ale tractului uro-genital (pielonefrite, nefrite, endometrite), mastite, meningite, rujet la suine, infecţii clostridiene, tetanus, antrax, leptospiroză, actinomicoză la bovine, poliartrite şi septicemie, bronşite şi artrite la câini.
Medicamentul poate fi utilizat postoperator pentru prevenirea infecţiilor.

SPECII ŢINTĂ
Bovine, suine, câini.

DOZAJ ŞI MOD DE ADMINISTRARE
Prin administrare intramusculară, subcutanată (la câini, purcei) sau intraperitoneală (la bovine).
Dozare: 12 500 UI de penicilină G şi 12,5 mg de dihidrostreptomicină (bază) sau 1 ml de COMBI-kel 40 pe 16 kg greutate corporală odată pe zi.
-    Bovine adulte, suine: 12,5 ml/200 kg greutate corporală/zi
-    Viţei: 2,5 ml/40 kg greutate corporală/zi
-    Purcei, câini: 0,25 ml/4 kg greutate corporală/zi
Durata tratamentului: bovine 2-4 zile; suine 1-4 zile; câini 1-7 zile.

RECOMANDĂRI PRIVIND ADMINISTRAREA CORECTĂ
A se agita înainte de utilizare.
Pentru a evita administrarea intravenoasă se recomandă a se aspira înainte de administrarea intramusculară.

TIMP DE AŞTEPTARE
Bovine:
Carne şi organe: 112 zile
Lapte consum: 4 zile (8 mulsori)
Suine:
Carne şi organe: 116 zile.

Produse vizualizate

Soluție pentru aplicare pe piele – spot-on. Ambalaj: 50 pipete/cutie. Se vinde doar la CUTIE! PROMOȚIA ESTE VALABILĂ PENTRU MINIM 200 BUCĂȚI (PIPETE)!

Levoplix 10%, pulbere pentru rumegătoare, suine şi păsări, pe bază de levamisol 10%; plicuri 20 g.
  • Caniverm 0.7 g 100 tbl

Fenbendazol, pirantel şi praziquantel pentru câini si pisici. Mod de ambalare: 100 tablete/cutie. Preţ/cutie.
  • Dermanyguard 100 ml

Furaj complementar BIO din extracte din plante cu efect antiparazitar.

Gamaret, suspensie intramamară pentru tratamentul mastitelor acute şi cronice la bovine, în perioada de lactaţie. Mod de ambalare: 20 seringi/cutie. PREȚ/BUCATĂ.
  • Biocan DHPPI

Vaccin viu împotriva jigodiei (CDV), laringotraheitei infecţioase (CAV-2), hepatitei infecţioase (CAV-1), parvovirozei (CPV-2), parainfluenţei (CPIV-2) la câini. Mod de ambarale: 10 doze liofilizat+10 doze diluant/cutie. Cutiile nu se desfac!