Bovine

Biomec 10 mg/ml 50 ml

BIOMEC inj. ad us. vet., 10 mg/ml, soluţie pentru bovine, ovine şi porcine; 50 ml -produs antiparazitar.

Biomec 10 mg/ml 500 ml

BIOMEC inj. ad us. vet., 10 mg/ml, solutie pentru bovine, ovine si porcine; 500ml - produs antiparazitar.

Adapatoare cu plutitori plastic

Este fabricată din nylon PA66, cu protecție UV. Rezistentă la coroziune. Adăpătoarea este ideală pentru toate animalele de rentă. Este dotat cu un plutitor din inox ce menține un nivel constant al apei. Ușor de montat. Ușor de igienizat. PROMOȚIA ESTE VALABILĂ LA PLATA CASH!

Menbutil 100 ml

Menbutil 100 mg/ml soluție injectabilă pentru bovine, porcine, cabaline, ovine și caprine;100 ml, menbutona.

Genestran 20 ml

Genestran 20 ml, soluţie injectabilă pe bază de D-Clorprostenol pentru bovine, cabaline şi suine.

Adapatoare cu plutitori plastic

Adapatoare fonta inox

Adăpătoare din fontă emailată cu clapetă de inox. Suprafaţă fină şi robustă. Poate fi folosită cu succes la vaci sau cai. Sistem de prindere pe perete sau pe ţeavă. Posibilitate de alimentare cu racord de 1/2 în partea de sus sau în partea de jos.

BisLac 25 kg, inlocuitor de lapte pentru vitei

ÎNLOCUITOR DE LAPTE PENTRU VIȚEI. Ambalaj: 40 saci/palet.