Teste diagnostic

Anigen test Brucella AB X 10 teste

Este un test calitativ immunocromatografic de tip sandviş cu flux lateral pentru determinarea anticorpilor de Brucella ( Ac. Brucella C ) în serul de câine. Timp de analiză: 5-10 minute. Probă: ser.

Anigen test Brucella AB X 2 teste

Anigen test Caniv 4X 10 teste

Canine Heartworm antigen, Anaplasma phagocytophilum / Anaplasma platys anticorp, Borrelia burgdorferi anticorp, E.canis anticorp. Probă necesară: sânge integral, plasmă sau ser.

Anigen test CDV AG 10 teste

Maladia Carre este o boală sistemică intâlnită la câine şi la alte specii sălbatice de canide. Agentul său etiologic este reprezentat de un morbillvirus (ce face parte din familia Paramixoviridae), denumit Canine Distemper Virus (CDV). Boala se transmite prin contact direct, pe cale respiratorie sau transplacentară. Virusul este prezent în secreţii şi excreţii pe toată durata fazei acute. Acesta se localizează în sistemul nervos, ochi, piele şi pulmoni. Diagnosticul bolii Carre se bazează pe semnele clinice, istoria pacientului şi metodele de laborator (de exemplu, detecţia anticorpilor). Din moment ce profilaxia bolii Carre este o practică comună, detectarea antigenului viral al bolii este considerată foarte utilă pentru diagnostic.

Anigen test CPV AG 10 teste

Metodă cromatografică de verificare şi detectare calitativă a virusului antigen canin Parvovirus din fecalele canine.