Rumegătoare

Agalaxin 50 dz/fl

Vaccin inactivat hidroxidat contra agalaxiei contagioase a oilor și caprelor.

Agalaxin Forte 50 dz/fl

Agalaxin Forte, vaccin inactivat cu adjuvant complex contra agalaxiei contagioase a oilor și caprelor, 50 ml.

BoviBio RESPI 4 25 dz.

Pentru imunizarea activa a bovinelor împotriva: virusului parainfluenza 3, virusului sincitial respirator bovin,virusului diareei bovine, pentru reducerea infecţiei cu Mannheimia (Pasteurella) haemolytica serotipul A1, pentru a reduce simptomele clinice şi leziunile pulmonare; 50ml/25dz.

BoviBio RESPI 4 5 dz.

Pentru imunizarea activa a bovinelor împotriva: virusului parainfluenza 3, virusului sincitial respirator bovin, virusului diareei bovine, pentru reducerea infecţiei cu Mannheimia (Pasteurella) haemolytica serotipul A1, pentru a reduce simptomele clinice şi leziunile pulmonare; 10ml/5dz

Carboromvac 100 dz 20 ml

Carboromvac, vaccin viu, concentrat contra antraxului.

Carboromvac 50 dz 10 ml

Carboromvac, vaccin viu, concentrat contra antraxului.

Coglavax 125 dz

Coglavax, suspensie injectabilă pentru bovine, ovine şi caprine; 250 ml. PROMOȚIA ESTE VALABILĂ PLATA CASH!

Coglavax 50 dz

Coglavax, suspensie injectabilă pentru bovine, ovine şi caprine; 100 ml. PROMOȚIA ESTE VALABILĂ PLATA CASH!

Ibrin 100 ml 20 dz.

Vaccin inactivat contra IBR; 100ml/20dz.

Kolibin RC NEO 25 dz.

Vaccin inactivat împotriva infecţiilor cu rotavirus, coronavirus şi E.coli la viţeii nou născuţi; 50 ml/25 dz.

Kolibin RC NEO 5 dz.

Vaccin inactivat împotriva infecţiilor cu rotavirus, coronavirus şi E. coli la viţeii nou născuţi; 10 ml/5 dz.

Trichoben 40 ml

Vaccin viu liofilizat şi diluant pentru suspensie injectabilă, împotriva tricofiţiei bovine.