Pet

Nobivac diluant

Utilizat pentru reconstituirea vaccinurilor liofilizate din gama Nobivac, destinate animalelor mici. Mod de ambalaj: 10 flacoane/cutie.

Nobivac Lepto

Nobivac L, vaccin contra leptospirozei la câini. Mod de ambalare: 10 doze/cutie.

Nobivac Parvo C

Nobivac Parvo-C , vaccin viu liofilizat impotriva infecţiei cu parvovirus la câini. Mod de ambalare: 10 doze/cutie liofilizat.

Nobivac Puppy DP

Nobivac Puppy DP, vaccin viu, liofilizat şi solvent pentru suspensie injectabilă, împotriva bolii Carre şi parvovirozei la câini. Mod de ambalare: 10 doze/cutie liofilizat.

Nobivac RL

Nobivac RL, vaccin inactivat combinat impotriva rabiei si leptospirozei la caine. Mod de ambalare: 10 doze/cutie.

Vanguard Plus 7

Vanguard 7, vaccin contra parvovirozei, jigodiei, hepatitei, parainfluenţei şi leptospirozei la câini. Mod de ambalare: 25 doze/cutie.

Vanguard Plus CPV

Vanguard Plus CPV, vaccin viu atenuat homolog contra parvovirozei canine. Mod de ambalare: 25 doze/cutie.

Biocan DHPPI

Vaccin viu împotriva jigodiei (CDV), laringotraheitei infecţioase (CAV-2), hepatitei infecţioase (CAV-1), parvovirozei (CPV-2), parainfluenţei (CPIV-2) la câini. Mod de ambarale: 10 doze liofilizat+10 doze diluant/cutie. Cutiile nu se desfac!

Felibio PCH

Pentru imunizarea activă a pisicilor împotriva infecţiei cu virusul panleucopeniei feline, calicivirusului şi herpesvirusului felin. Imunitatea se instalează la 2 – 4 săptămâni de la revaccinare. Durata imunităţii este de 12 luni. Ambalaj: 10 doze/cutie.

Biocan Novel DHPPi/L4R

Biocan Novel DHPPi/L4R, liofilizat și diluant pentru suspensie injectabilă pentru câini. Ambalaj: 10 doze/cutie. Cutiile nu se desfac!

Biocan Novel DHPPi/L4

Biocan Novel DHPPi/L4, liofilizat și diluant pentru suspensie injectabilă pentru câini. Ambalaj: 10 doze/cutie. Cutiile nu se desfac!

Ser clostetan 100 ml

Pentru imunizarea pasivă a animalelor în timpul intervenţiilor chirurgicale, tratării plăgilor, etc. Preparatul poate fi utilizat în scop terapeutic la instalarea tetanosului.