Cabaline

VL Cal Fiberforce 15 kg

Hrana pentru cai Versele Laga Cavalor Special Care, FiberForce este o mancare cu un continut ridicat de fibre, are un continut foarte scazut de zahar si amidon, potrivit pentru cai cu tulburari specifice, cum ar fi ulcerul gastric, probleme gastrointestinale, rezistenta la insulina, laminita, boala Cushing, colicile sau probleme musculare.

Charmil multiaction skin pump spray 100 ml

Charmil este un produs natural, ce conține două tipuri de uleiuri, cu acțiune multiplă asupra diferitelor afecțiuni ale pielii.

Ampidexalone 100 ml

Soluţie injectabilă antiinfectioasă și antiinflamatorie pentru bovine, cabaline și porcine.

CaMagneRom 100ml

Soluție injectabilă pentru cabaline, bovine, ovine, caprine, porcine, câini și pisici pe bază de clorură de calciu și clorură de magneziu.

Botosei chirurgicali

Ambalaj: 100 bucati/pachet.

Arthro gel 100 ml

Leziuni ale articulațiilor (pauze fibrilare, vânătăi, entorse, etc.). Tratamentul adjuvant pentru inflamație și inflamație articulară. Este recomandat pentru utilizarea în sporturi competitive și animale sportive pentru o utilizare sporită a țesuturilor conjunctive.

Arthro gel 250 ml

Leziuni ale articulațiilor (pauze fibrilare, vânătăi, entorse, etc.).Tratamentul adjuvant pentru inflamație și inflamație articulară.

Tinctura de Iod 100 ml

Tinctura de Iod 100 ml. Mod ambalare: 30 buc/bax.

Spectam inj 100 ml

Spectam, suspensie injectabilă pentru bovine, ovine, cabaline şi suine pe bază de spectinomicină; 100 ml.

Introvit 100 ml

Introvit, soluție injectabilă pentru bovine, cabaline, ovine, caprine și suine pentru administrare parenterală.

Kelaprofen 50 ml

Kelaprofen 100 mg/ml, soluţie injectabilă pentru bovine, cabaline şi porcine pe bază de ketoprofen.

Kelaprofen 250 ml