Vigophos 100 ml

Vigophos 100 mg/ml + 0.05 mg/ml soluție injectabilă pentru bovine pe bază de butafosfan.

Disponibilitate: În stoc
Producător: Livisto

COMPOZIȚIE

1 ml conține

Substanțe active:

Butafosfan                                       100,00 mg

Cianocobalamină                                0,05 mg

Excipienți:

Alcool benzilic (E1519)                   10,00 ml

Soluție limpede, de culoare roșiatică spre roșie.

INDICAȚII

Pentru tratamentul simptomatic al cetozei secundare (de exemplu, în deplasarea abomasului).

CONTRAINDICAȚII

Nu există.

REACȚII ADVERSE

Nu există.

Dacă observați orice reacție adversă, chiar și cele care nu sunt deja incluse în acest prospect sau credeți că produsul medicinal veterinar nu a avut efect, vă rugăm să informați medicul veterinar.

SPECII ȚINTĂ

Bovine.

DOZAJ ȘI MOD DE ADMINISTRARE

Pentru administrarea intravenoasă

Bovine: 5 mg butafosfan și 2,5 µg cianocobalamină per kg greutate corporală, corespunzător cu 5 ml/100 kg greutate corporală pe zi la intervale de 24 ore, timp de trei zile consecutive.

RECOMANDĂRI PRIVIND ADMINISTRAREA CORECTĂ

Nu este cazul.

TIMP DE AȘTEPTARE

Bovine:

Carne și organe: zero zile

Lapte:                 zero zile

Produse vizualizate
  • Caniverm 0.7 g 100 tbl

Fenbendazol, pirantel şi praziquantel pentru câini si pisici. Mod de ambalare: 100 tablete/cutie. Preţ/cutie.

Soluție pentru aplicare pe piele – spot-on. Ambalaj: 50 pipete/cutie. PROMOTIA ESTE VALABILA PENTRU MINIM 50 BUCATI!

Levoplix 10%, pulbere pentru rumegătoare, suine şi păsări pe bază de levamisol 10%; plicuri 20 g.

Gamaret, suspensie intramamară pentru tratamentul mastitelor acute şi cronice la bovine, în perioada de lactaţie. Mod de ambalare: 20 seringi/cutie. PROMOȚIA ESTE VALABILĂ PENTRU MINIM 20 BUCĂȚI!
  • Biocan DHPPI

Vaccin viu împotriva jigodiei (CDV), laringotraheitei infecţioase (CAV-2), hepatitei infecţioase (CAV-1), parvovirozei (CPV-2), parainfluenţei (CPIV-2) la câini. Mod de ambarale: 10 doze liofilizat+10 doze diluant/cutie. Cutiile nu se desfac!