Tolfedine 4% 10 ml

Tolfedine 4% inj x 10 ml pe bază de acid tolfenamic pentru reducerea inflamației și a durerii.

Disponibilitate: În curs de aprovizionare
Producător: Vetoquinol

COMPOZIȚIE
Acid tolfenamic 4,0 g,
Alcool benzilic 1,0 ml,
Hidroximetansulfinat de sodiu 0,5 g,
Excipienţi ad. 100 ml.
Recomandat pisicilor şi câinilor de talie mică, mijlocie şi mare.

SPECII ȚINTĂ
Câini și pisici.

INDICAȚII
La câini: Prevenţia durerilor post-chirurgicale. Tratamentul simptomatic al inflamaţiilor şi durerii la patologia sistemelor osteo-articular şi musculo-scheletic.
La pisici: Tratamentul sindroamelor febrile.

CONTRAINDICAȚII
Administrarea acidului tolfenamic este contraindicată în cazul insuficienţei cardiace sau hepatice. Acidul tolfenamic este contraindicat în cazul ulcerului sau sângerării digestive, în situaţia de discrazie sangvină sau de hipersensibilitate la acidul tolfenamic.

EFECTE SECUNDARE
În cazuri rare, pot apărea diaree şi stare de vomă, în timpul tratamentului. De asemenea, se pot observa o sete crescută şi / sau diureză accentuată. În majoritatea cazurilor, aceste semne dispar spontan, odată cu încetarea tratamentului.

UTILIZAREA ÎN TIMPUL GESTAȚIEI SAU AL LACTAȚIEI
Chiar dacă studiile pe animale de laborator nu au înregistrat efecte asupra reproducţiei, administrarea acestui produs în timpul gestaţiei nu este indicată.
Interacţiuni medicamentoase:
A nu se administra împreună cu alte antiinflamatorii non steroidiene în acelaşi timp sau într-un interval de 24 ore. Deoarece acidul tolfenamic este strâns legat de proteinele plasmatice, el poate intra în competiţie cu alte substanţe având aceleaşi proprietăţi.

DOZAJ ȘI MOD DE ADMINISTRARE
Reducerea durerilor post-chirurgicale la câini: 4 mg/kg acid tolfenamic sau 1 injecţie de 1 ml/10 kg pe cale intramusculară, în premedicaţie, de preferinţă cu 1 oră înainte de inducerea anesteziei. Tratamentul simptomatic al inflamaţiei şi durerii în patologia sistemelor osteo-articulatorii şi musculo-scheletice la câini şi al sindroamelor febrile la pisici: 4 mg/kg acid tolfenamic sau 1 injecţie de 1 ml/10 kg administrată pe cale intramusculară sau subcutanată, urmănd, eventual, o readministrare la 48 ore (1ml/10 kg) sau 1 injecţie de 1 ml/10 kg. Tratamentul poate fi urmat apoi pe cale orală. A nu se administra pe cale intramusculară la pisici.

Produse vizualizate

Soluție pentru aplicare pe piele – spot-on. Ambalaj: 50 pipete/cutie. Se vinde doar la CUTIE! PROMOȚIA ESTE VALABILĂ PENTRU MINIM 200 BUCĂȚI (PIPETE)!

Levoplix 10%, pulbere pentru rumegătoare, suine şi păsări, pe bază de levamisol 10%; plicuri 20 g.
  • Caniverm 0.7 g 100 tbl

Fenbendazol, pirantel şi praziquantel pentru câini si pisici. Mod de ambalare: 100 tablete/cutie. Preţ/cutie.
  • Dermanyguard 100 ml

Furaj complementar BIO din extracte din plante cu efect antiparazitar.

Gamaret, suspensie intramamară pentru tratamentul mastitelor acute şi cronice la bovine, în perioada de lactaţie. Mod de ambalare: 20 seringi/cutie. PREȚ/BUCATĂ.
  • Biocan DHPPI

Vaccin viu împotriva jigodiei (CDV), laringotraheitei infecţioase (CAV-2), hepatitei infecţioase (CAV-1), parvovirozei (CPV-2), parainfluenţei (CPIV-2) la câini. Mod de ambarale: 10 doze liofilizat+10 doze diluant/cutie. Cutiile nu se desfac!