Pisici

Bioimmunex felis 40 caps.

Capsule pentru pisici pentru sprijinirea imunității. - Aliment complementar pentru pisici.

Lactadiet pisici 7.5 g

LactaDIET PISICI 40 x 7.5 g - Lapte maternizat instant pe bază de lapte degresat, vitamine, oligoelemente și ulei de pește bogat în Omega 3 (DHA & EPA), care furnizează substanțele nutritive adecvate pentru a facilita dezvoltarea normală a puilor de pisică, îmbunătățind dezvoltarea cerebrală și vizuală.

Masina de tuns Moser Arco

Mașină de tuns portabilă MOSER Arco.

Masina de tuns Moser max 45

Masină de tuns profesională Moser MAX 45, ideală pentru animale, cu 2 viteze, 2400/3000 rotaţii/min

Masina de tuns Moser Wahl Km2

Motor puternic de 45 W cu cuţite detaşabile, prevăzut cu 2 viteze, 2400 rpm şi 3000 rpm, lame detaşabile cu dimensiuni diferite, se poate utiliza pentru uz profesional în saloanele de cosmetică şi clinicile veterinare. Cuţite compatibile cu aparatele de tuns Moser Max 45, Oster, Andis, Wahl. Pachetul standard conţine: maşină de tuns Wahl KM2 periuţă, ulei pentru cuţite, cuţit de 1,8 mm, manual de utilizare.

Osteocicatrat gel 50 g

Adjuvant osteoreparator, antiinflamator şi rubefiant

Osteocicatrat TR crema 50 g

Se recomandă ca adjuvant în tratamentul afecţiunilor pielii: plăgi cutanate produse prin înţepare, tăiere, arsură, degerătură, ulcer varicos, eczeme greu vindecabile, papilomatoză (regenerarea ţesutului epitelial după extirparea papiloamelor). De asemenea se recomandă ca adjuvant în tratamentul unor afecţiuni osoase: entorse, luxaţii, dureri articulare, reumatism (accelerează formarea calusului osos).

Relaxan

Supliment alimentar pentru câini şi pisici.

VL Oke Classic Cat Variety 10 kg

54 bucati/palet. PROMOTIA ESTE VALABILA PENTRU MINIM 54 SACI SI PLATA CASH!

VL Oke Classic Cat Variety 10 kg

54 bucati/palet. PROMOTIA ESTE VALABILA PENTRU MINIM 10 SACI SI PLATA CASH!

VL Oke Classic Cat Variety 4 kg

96 bucati/palet. PROMOTIA ESTE VALABILA PENTRU MINIM 10 SACI SI PLATA CASH!

VL Oke Classic Cat Variety 4 kg

96 bucati/palet. PROMOTIA ESTE VALABILA PENTRU MINIM 96 SACI SI PLATA CASH!