Mibazon

Mibazon - unguent pe bază de tetraciclină, eritromicină, sulfat de neomicină şi prednisolon pentru bovine, câini şi pisici. Mod de ambalaj: 50 buc/cutie.

Disponibilitate: În stoc
Producător: Antibiotice a+
Termen de valabilitate: 28.02.2022

Prin intermediul celor 3 antibiotice pe care le conţine, Mibazon este activ faţă de bacterii Gram-pozitive şi Gram-negative, Mycoplasma sp., Ricketsia sp., implicat în infecţii cutanate, infecţii oculare şi ale glandei mamare. Mibazon este indicat în tratamentul unor afecţiuni al pielii (abcese, fistule, plăgi), cheratite, blefarite, conjunctivite şi mastite produse de bacterii Gram-pozitive şi Gram-negative sensibile la tetraciclină, eritromicină şi neomicină la bovine, câini şi pisici. Prednisolonul acţionează ca antiinflamator şi favorizează pătrunderea celor trei antibiotice în ţesuturile afectate.

Produse vizualizate

Soluție pentru aplicare pe piele – spot-on. Ambalaj: 50 pipete/cutie. Se vinde doar la CUTIE!

Levoplix 10%, pulbere pentru rumegătoare, suine şi păsări, pe bază de levamisol 10%; plicuri 20 g.
  • Dermanyguard 100 ml

Furaj complementar BIO din extracte din plante cu efect antiparazitar.

Gamaret, suspensie intramamară pentru tratamentul mastitelor acute şi cronice la bovine, în perioada de lactaţie. Mod de ambalare: 20 seringi/cutie. PREȚ/CUTIE. CUTIA NU SE DESFACE!
  • Biocan DHPPI

Vaccin viu împotriva jigodiei (CDV), laringotraheitei infecţioase (CAV-2), hepatitei infecţioase (CAV-1), parvovirozei (CPV-2), parainfluenţei (CPIV-2) la câini. Mod de ambarale: 10 doze liofilizat+10 doze diluant/cutie. Cutiile nu se desfac!