MSD

PG 600 1 dz

PG 600, pulbere cu hCG şi PMSG şi solvent pentru soluţie injectabilă pentru scrofiţe şi scroafe.

PG 600 5 dz

PG 600, pulbere cu hCG si PMSG și solvent pentru soluție injectabilă pentru scrofițe și scroafe.

Receptal 10 ml

Receptal, 4 μg/ml acetat de buserelin, soluţie injectabilă pentru bovine (vaci), cabaline (iepe), suine (scroafe) şi iepuri (iepuroaice).

Cobactan LC

Unguent intramamar ce conţine 75 mg cefquinoma /seringă de 8g pentru vacile în lactaţie. Mod de ambalare: 15 serigi/cutie.

Mastijet forte

Seringă de 8 g suspensie intramamară pentru vaci în lactație. Mod de ambalare: 20 seringi/cutie.

Metricure

Metricure, 500 mg/seringa, suspensie intrauterina pentru bovine. Mod de ambalare: 10 seringi/cutie. Pret/seringa.

Posatex 17.5 ml

Posatex, picaturi auriculare pentru câini; 17.5 ml.

Nobivac DHP 10 doze liofilizat

Nobivac DHP, vaccin viu liofilizat trivalent pentru câini.

Nobivac DHPPI

Nobivac DHPPI, vaccin viu liofilizat polivalent pentru câini. Mod de ambalare: 10 doze/cutie liofilizat. Cutiile nu se desfac!

Nobivac diluant

Utilizat pentru reconstituirea vaccinurilor liofilizate din gama Nobivac, destinate animalelor mici. Mod de ambalaj: 10 flacoane/cutie.

Nobivac Lepto

Nobivac L, vaccin contra leptospirozei la câini. Mod de ambalare: 10 doze/cutie.

Nobivac Parvo C

Nobivac Parvo-C , vaccin viu liofilizat impotriva infecţiei cu parvovirus la câini. Mod de ambalare: 10 doze/cutie liofilizat.