Hedylon 5 mg 100 tab

Pentru tratamentul simptomatic sau ca tratament adjuvant al bolilor inflamatorii și mediate imun la câini.

Disponibilitate: În stoc
Producător: Livisto

COMPOZIȚIE

Fiecare comprimat conține:

Substanță activă: Prednisolon 5 mg

Comprimate rotunde, de culoare albă, cu o linie în formă de cruce pe o față, pentru ruperea comprimatului, și numărul 25 gravat pe cealaltă față.

Comprimatele pot fi divizate în 2 sau 4 părți egale.

INDICAȚII

Pentru tratamentul simptomatic sau ca tratament adjuvant al bolilor inflamatorii și mediate imun la câini și pisici.

SPECII ȚINTĂ

Câini și pisici.

DOZAJ ȘI MOD DE ADMINISTRARE

Administrare orală.

Doza și durata totală a tratamentului, în intervalul de posologie autorizat, sunt stabilite de medicul veterinar pentru fiecare caz, în funcție de severitatea simptomelor. Doza inițială pentru câini și pisici: 0,5 – 2,0 mg per kg greutate corporală/zi.

Poate fi necesară administrarea timp de una până la trei săptămâni, la concentrațiile de mai sus ale dozei. Pentru tratamentul de lungă durată: atunci când, după o perioadă de administrare zilnică a dozelor, a fost obținut efectul dorit, doza trebuie redusă până la atingerea celei mai reduse doze eficace. Reducerea dozei trebuie efectuată prin administrarea o dată la două zile și /sau prin înjumătățirea dozei la intervale de 5-7 zile, până la atingerea celei mai reduse doze eficace.

La câini, doza trebuie administrată dimineața, iar la pisici doza trebuie administrată seara,,pentru a coincide cu concentrația maximă a cortizolului endogen. Tabelul următor are rol de ghid pentru administrarea produsului la doza minimă de 0,5 mg/kg gc și doza maximă de 2 mg/kg gc:

Comprimatele pot fi divizate în 2 sau 4 părți egale, pentru a asigura administrarea adecvată a dozelor.

Produse vizualizate
  • Dermanyguard 100 ml

Furaj complementar din extracte din plante cu efect antiparazitar.

Soluție pentru aplicare pe piele – spot-on. Ambalaj: 50 pipete/cutie.

Levoplix 10%, pulbere pentru rumegătoare, suine şi păsări, pe bază de levamisol 10%; plicuri 20 g.

• Biocan Novel DHPPi/L4

Biocan Novel DHPPi/L4, liofilizat și diluant pentru suspensie injectabilă pentru câini. Ambalaj: 10 doze/cutie. Cutiile nu se desfac!

Gamaret, suspensie intramamară pentru tratamentul mastitelor acute şi cronice la bovine, în perioada de lactaţie. Mod de ambalare: 20 seringi/cutie. PREȚ/CUTIE. CUTIA NU SE DESFACE!