Drontal Plus Flavour Dog 6 tablete

Antiparazitar cu spectru larg, utilizat pentru tratamentul câinilor infestaţi cu viermi rotunzi, viermi laţi şi Giardia spp.

Disponibilitate: În stoc

COMPOZIŢIE:

Un comprimat conţine:

Substanţe active:

Febantel 150,0 mg

Pirantel embonat 144,0 mg

Praziquantel 50,0 mg

Excipienţi: Amidon de porumb, Lactoză monohidrat, Celuloza microcristalina, Povidona, Stearat de magneziu, Lauril sulfat de sodiu, Bioxid de siliciu coloidal anhidru, Aromă artificială de carne de vită.

INDICAŢII:

Viermi rotunzi:  Ascarizi – Toxocara canis.Toxascaris leonina

Viermi cu cârlig- Uncinaria stenocephala, Ancylostoa caninum

Viermele bici: – Trichuris vulpis.

Viermi laţi: Echinococcus granulosus. Echinococcus multiocularis, Dypilidium caninum, Taenia spp., Multiceps multiceps,Mesocestoides spp.

SPECII ŢINTĂ:

Câini.

DOZE ŞI MOD DE ADMINISTRARE:

Doza recomandată este de 15 mg febantel, 14,4 mg pirantel embonat şi 5 mg praziquantel / kg greutare corporală. Aceasta corespunde la 1 comprimat Drontal Plus Flavour pe 10 kg greutate corporală.

Câini:

1 -5 kg - 1/2 comprimate

5 – 10 kg – 1 comprimat

10 – 15 kg – 1 +1/2 comprimat

15 – 20 kg – 2 comprimate

20 – 25 kg – 2 +1/2 comprimate

25 kg< Pentru câinii de talie mare ar trebui să utilizaţi comprimatele corespunzătoare.

Durata tratamentului: Infestarea cu nematode şi cestode.

Pentru deparazitări periodice ale câinilor adulţi, aceştia vor fi trataţi la fiecare 3 luni.

Pentru tratament de rutină o singură doză este recomandată.

În caz de infecţii grave cu nematode, se repetă doza după 14 zile.

Infestarea cu Giardia spp. :Trataţi trei zile consecutiv.

Soluție pentru aplicare pe piele – spot-on. Ambalaj: 50 pipete/cutie. Se vinde doar la CUTIE! PROMOȚIA ESTE VALABILĂ PENTRU MINIM 200 BUCĂȚI (PIPETE)!

Levoplix 10%, pulbere pentru rumegătoare, suine şi păsări, pe bază de levamisol 10%; plicuri 20 g.
  • Caniverm 0.7 g 100 tbl

Fenbendazol, pirantel şi praziquantel pentru câini si pisici. Mod de ambalare: 100 tablete/cutie. Preţ/cutie.
  • Dermanyguard 100 ml

Furaj complementar BIO din extracte din plante cu efect antiparazitar.

Gamaret, suspensie intramamară pentru tratamentul mastitelor acute şi cronice la bovine, în perioada de lactaţie. Mod de ambalare: 20 seringi/cutie. PREȚ/BUCATĂ.
  • Biocan DHPPI

Vaccin viu împotriva jigodiei (CDV), laringotraheitei infecţioase (CAV-2), hepatitei infecţioase (CAV-1), parvovirozei (CPV-2), parainfluenţei (CPIV-2) la câini. Mod de ambarale: 10 doze liofilizat+10 doze diluant/cutie. Cutiile nu se desfac!