Combi-Kel 40 250 ml

Produsul se administreză la bovine, suine, câini în tratamentul infecţiilor determinate de microorganismele susceptibile la acţiunea penicilinei G şi /sau dihidrostreptomicinei : infecţii ale tractului respirator (febra de transport, pasteureloza, bronhopneumonia, pleuropneumonia), infecţii ale tractului uro-genital (pielonefrite, nefrite, endometrite), mastite, meningite, rujet la suine, infecţii clostridiene, tetanus, antrax, leptospiroză, actinomicoză la bovine, poliartrite şi septicemie, bronşite şi artrite la câini. Medicamentul poate fi utilizat postoperator pentru prevenirea infecţiilor. Ambalaj: 6 bucăţi/bax.

Disponibilitate: În stoc
Producător: Kela

COMPOZIŢIE
1 ml conține: Benzilpenicilină procainică (acoperită cu lecitină) 200 000 UI (200 mg) – Dihidrostreptomicină sulfat 200 000 UI echivalent cu 200 mg dihidrostreptomicină bază.
Procaină hidroclorică-Povidonă– citrat de sodiu (E331) – formaldehidă sodică sulfoxilată – metil parahidroxibenzoat de sodiu (E219) – apă pentru preparate injectabile.

INDICAŢII
Medicamentul poate fi utilizat postoperator pentru prevenirea infecţiilor.

CONTRAINDICAŢII
A nu se folosi la animalele cunoscute cu hipersensibilitate la componentele produsului.
În insuficienţă renală.
Administrarea intravenoasă.

REACŢII ADVERSE
Reacţii alergice pot apărea la animale cu hipersensibilitate la peniciline (şoc anafilactic, urticarie, edem), cum sunt cefalosporinele şi dihidrostreptomicina.
Efecte adverse acute s-au raportat după utilizare intramusculară a penicilinei procainice G probabil această acţiune poate fi atribuită jumătăţii procainice a antibioticului (avort la scroafe şi reacţii nervoase la porci) sau la injectarea intravenoasă din neatenţie (şoc embolic, toxicitate procainică).

SPECII ŢINTĂ
Bovine, suine, câini.

DOZAJ ŞI MOD DE ADMINISTRARE
Prin administrare intramusculară, subcutanată (la câini, purcei) sau intraperitoneală (la bovine).
Dozare: 12 500 UI de penicilină G şi 12,5 mg de dihidrostreptomicină (bază) sau 1 ml de COMBI-kel 40 pe 16 kg greutate corporală odată pe zi.
-    Bovine adulte, suine: 12,5 ml/200 kg greutate corporală/zi
-    Viţei: 2,5 ml/40 kg greutate corporală/zi
-    Purcei, câini: 0,25 ml/4 kg greutate corporală/zi
Durata tratamentului: bovine 2-4 zile; suine 1-4 zile; câini 1-7 zile.

RECOMANDĂRI PRIVIND ADMINISTRAREA CORECTĂ
A se agita înainte de utilizare.
Pentru a evita administrarea intravenoasă se recomandă a se aspira înainte de administrarea intramusculară.

TIMP DE AŞTEPTARE
Bovine:
Carne şi organe: 112 zile
Lapte consum: 4 zile (8 mulsori)
Suine:
Carne şi organe: 116 zile.

Produse vizualizate

Soluție pentru aplicare pe piele – spot-on. Ambalaj: 50 pipete/cutie. Se vinde doar la CUTIE!

Levoplix 10%, pulbere pentru rumegătoare, suine şi păsări pe bază de levamisol 10%; plicuri 20 g.
  • Caniverm 0.7 g 100 tbl

Fenbendazol, pirantel şi praziquantel pentru câini si pisici. Mod de ambalare: 100 tablete/cutie. Preţ/cutie.

Gamaret, suspensie intramamară pentru tratamentul mastitelor acute şi cronice la bovine, în perioada de lactaţie. Mod de ambalare: 20 seringi/cutie.