Drontal Plus Flavour Dog 6 tablete

Antiparazitar cu spectru larg, utilizat pentru tratamentul câinilor infestaţi cu viermi rotunzi, viermi laţi şi Giardia spp.

Disponibilitate: În curs de aprovizionare

COMPOZIŢIE:

Un comprimat conţine:

Substanţe active:

- Febantel: 150 mg
- Pyrantel: 50 mg, care corespunde la 144 mg pirantel embonat
- Prazicuantel: 50 mg

Tabletă în formă de os, cu gust de carne și culoare maro-maro deschis, în ambele părți are crestătură, pentru a ușura ruperea tabletei.

RECOMANDĂRI:

Ca tratament împotriva infecțiilor cauzate de următoarele viermi inelați și teniei:

Viermi de Guineea:

Viermi rotunzi (viermi adulți și formele târzii a larvelor): Toxocara canis, Toxoscaris leonina

Viermi paraziţi (viermi adulți): Uncinaria stenocephala, Ancylostoma caninum

Viermi bici (viermi adulți): Trichuris vulpis

Tenii (viermi adulți și formele târzii a larvelor): Echinococcus granulosus, Echinococcus multilocularis, Dipylidium caninum, Taenia spp., Mesocestoides spp.

Tratament împotriva viermilor din specia Giardia la căței și câini adulți.

SPECII ANIMALE:

Câini

DOZARE ȘI MOD DE ADMINISTARARE:

Administrare pe cale orală.

Pentru câini 1 tabletă/ 10 kg greutate corporală (15 mg febantel, 14,4 mg pirantel embonat și 5 mg praziquantel/ fiecare kg).

Dozare:

Câini:

Greutate corporală (kg) / Numărul tabletelor

2-≤5.....................................½

5-≤10...................................1

10-≤15.................................1½

15-≤20.................................2

20-≤25.................................2½

Pentru fiecare 5 kg în plus față de tabelul de mai sus trebuie administrat încă jumătate de tabletă.

Administrare și lungimea tratamentului:

Tabletele sunt aromate și cercetările au arătat că sunt gustoase și majoritatea câinilor (aproximativ 9 din 10 câini) consuma tabletele de bună voie.

Împotriva viermilor de guineea și a teniei este suficient un singur tratament.

Despre tratament trebuie să se consulte cu medicul veterinar. În mod general la câini adulți (de peste 6 luni) antiparazitarea se face odată la 3 luni. Dacă stăpânul animalului nu alege tratamentul obișnuit de antihelmintice, atunci inspecția odată la 3 luni a materiilor fecale ale câinelui poate fi soluția. În cazuri speciale, dacă este vorba de femele în lactație, căței în vârstă fragredă (sub 6 luni), câini ținuți în canisă, se recomandă ca tratamentul să fie repetat mai des și trebuie să consulați medicul veterinar pentru un program de deparazitare corectă.

De asemenea, în unele cazuri (dacă infecția cu viermi de Guineea sau cu Echinococcus) s-ar putea să fie nevoie ca tratamentul să se repete mai des, de la medicul veterinar puteți afla dacă este nevoie de alte tratamente sau nu.

A nu se folosi la câini cu greutatea corporală mai mică de 2 kg.

Tratamentul în cazul infecțiilor cu speciile Giardia: doza recomandată trebuie administrată 3 zile consecutiv. Trebuie să se curețe și să fie dezinfectate locurile unde petrece mai mult timp câinele, de  exemplu culcușul, pentru a evita reinfectarea animalului

• Dermanyguard 100 ml

Furaj complementar din extracte din plante cu efect antiparazitar.

Soluție pentru aplicare pe piele – spot-on. Ambalaj: 50 pipete/cutie.

Levoplix 10%, pulbere pentru rumegătoare, suine şi păsări, pe bază de levamisol 10%; plicuri 20 g.

• Biocan Novel DHPPi/L4

Biocan Novel DHPPi/L4, liofilizat și diluant pentru suspensie injectabilă pentru câini. Ambalaj: 10 doze/cutie. Cutiile nu se desfac!

Gamaret, suspensie intramamară pentru tratamentul mastitelor acute şi cronice la bovine, în perioada de lactaţie. Mod de ambalare: 20 seringi/cutie. PREȚ/CUTIE. CUTIA NU SE DESFACE!