Biocan Novel DHPPi

Vaccinul combinat împotriva CPV, CDV, CAV - 1, CAV - 2 și CPiV.

Disponibilitate: În stoc
Producător: Bioveta

• pentru prevenirea mortalității și a semnelor clinice provocate de virusul bolii lui Carré la câini
  • pentru prevenirea mortalității și a semnelor clinice provocate de adenovirusul canin de tip 1
  • pentru prevenirea semnelor clinice provocate de adenovirusul canin de tip 2 și pentru reducerea excreției virusului
  • pentru prevenirea semnelor clinice și a leucopeniei provocate de parvovirusul canin și pentru prevenirea excreției parvovirusului canin
  • pentru prevenirea semnelor clinice provocate de virusul parainfluenței canine (secreții nazale și oculare) și pentru reducerea excreției virusului paragripal canin

VACCINUL DESTINAT VACCINĂRI PRIMARE EFICIENTE ȘI SIGURE A CĂȚEILOR DE ȘASE SĂPTĂMÂNI

DECLARAREA (SUBSTANȚEI) SUBSTANȚELOR ACTIVE ȘI A ALTOR INGREDIENTE:

Fiecare doză de 1 ml conține :

Substanțe active:

Liofilizat (viu, atenuat):                                                  Minim                 Maxim

Virusul bolii Carre, tulpina CDVBio 11/A                                103,1 TCID50*       105,1 TCID50*

Adenovirus canin tip 2, tulpina CAV-2 Bio 13                          103,6 TCID50*       105,3 TCID50*

Parvovirus canin tip 2b, tulpina CPV-2b Bio 12/B                    104,3 TCID50*       106,6 TCID50*

Virusul parainfluenței canine tip 2, tulpina CPiV-2 Bio 15         103,1 TCID50*       105,1 TCID50*

* Doză infectantă  pe culturi celulare - 50%

Aspect înainte de reconstituire:

Liofilizat:     Masă spongioasă de culoare albă

Diluant:  Lichid limpede incolor

INDICAȚII:

Imunizarea activă a câinilor în vârstă de cel puțin 6 săptămâni pentru

• prevenirea mortalității și semnelor clinice de boală cauzate de virusul maladiei Carre
  • prevenirea mortalității și semnelor clinice de boală cauzate de adenovirusul canin tip 1
  • prevenirea semnelor clinice și reducerea excreției virale cauzate de adenovirusul canin tip 2
  • prevenirea semnelor clinice, leucopeniei și excreției virale cauzate de parvovirusul canin
  • prevenirea semnelor clinice (secreții oculare și nazale) și reducerea excreției virale cauzate de virusul parainfluenței canine

Instalarea imunității :

- 3 săptămâni după prima vaccinare pentru CDV, CAV, CPV și

- 3 săptămâni după finalizarea schemei de vaccinare primare pentru CPiV.

Durata imunității :

Cel puțin trei ani de la ultima doză din schema de vaccinare primara pentru virusul bolii Carre, adenovirusul canin de tip 1, adenovirusul canin de tip 2 și parvovirusul canin. Cel puțin un an de la ultima doză din schema de vaccinare primara pentru virusul parainfluenței canine.

Durata imunității împotriva adenovirusului canin de tip 2 (CAV-2) nu a fost confirmată de testele cu infectie de control.  Prezența anticorpilor împotriva CAV-2 a fost dovedită chiar dupa  3 ani de la vaccinare. Se apreciaza că imunitatea  împotriva bolilor respiratorii cauzate de CAV-2 durează cel puțin 3 ani.

SPECII ȚINTĂ:

Câini.

DOZAJ ȘI MOD DE ADMINISTRARE

Calea subcutanată.

Doză și cale de administrare :

Se reconstituie aseptic liofilizatul cu diluantul. Se agită bine și se injectează imediat întreg conținutul (1 ml) de vaccin  reconstituit.

Schemă de vaccinare primară :

Două doze de Biocan Novel DHPPi la interval de  3-4 săptămâni, începând cu vârsta de 6 săptămâni.

Dacă este necesară protecţia împotriva leptospirei, a II-a doza de vaccin poate fi de  Biocan Novel DHPPi/L4 şi ca urmare schema de vaccinare va fi planificată în consecinţă (vă rugăm să consultaţi SPC pentru Biocan Novel DHPPi/L4).

Schema de revaccinare :

O doză de Biocan Novel DHPPi va fi administrată la fiecare 3 ani. În cazul parainfluenței, revaccinarea trebuie efectuată anual,  de aceea o doză de Biocan Novel DHPPi sau Biocan Novel Pi/L4 poate fi administrată anual dupa cum este necesar. Imunitatea completă pentru componenta leptospirozei a vaccinului Pi/L4, utilizat pentru revaccinarea anuală, se va instala numai după vaccinarea primară cu vaccinul Biocan Novel care conține componenta L4.

RECOMANDĂRI PRIVIND ADMINISTRAREA CORECTĂ:

Se reconstituie aseptic liofilizatul cu diluantul. Se agită bine și se injectează imediat întreg conținutul flaconului (1 ml) subcutanat. Vaccinul reconstituit are culoare albicioasă sau gălbuie cu usoara  opalescenţă.

Produse vizualizate
  • Dermanyguard 100 ml

Furaj complementar din extracte din plante cu efect antiparazitar.

Soluție pentru aplicare pe piele – spot-on. Ambalaj: 50 pipete/cutie.

Levoplix 10%, pulbere pentru rumegătoare, suine şi păsări, pe bază de levamisol 10%; plicuri 20 g.

• Biocan Novel DHPPi/L4

Biocan Novel DHPPi/L4, liofilizat și diluant pentru suspensie injectabilă pentru câini. Ambalaj: 10 doze/cutie. Cutiile nu se desfac!

Gamaret, suspensie intramamară pentru tratamentul mastitelor acute şi cronice la bovine, în perioada de lactaţie. Mod de ambalare: 20 seringi/cutie. PREȚ/CUTIE. CUTIA NU SE DESFACE!