Câini şi pisici

Metrovis 100 mg/10 tbl blister

METROVIS 100 MG comprimate pentru câini și pisici.

Deltatic 75 cm, zgardă antiparazitară pentru câini de talie mare

Zgardă medicamentată cu deltametrim pentru câini, cu efect repelent şi preventiv.

Deltatic 35 cm, zgardă antiparazitară pentru câini de talie foarte mica

Deltatic 60 cm, zgardă antiparazitară pentru câini de talie mica si medie

Vetgastril 20 ml

Supliment nutritiv pentru câini, pisici, dihori, iepuri, rozătoare și păsări.

Arthro gel 50 ml

Leziuni ale articulațiilor (pauze fibrilare, vânătăi, entorse, etc.). Tratamentul adjuvant pentru inflamație și inflamație articulară. Este recomandat pentru utilizarea în sporturi competitive și animale sportive pentru o utilizare sporită a țesuturilor conjunctive.

Oralade GI Support 500 ml

Oralade GI este soluție cu aromă naturală de pui, ideală pentru rehidratarea câinilor și pisicilor cu sensibilități gastrointestinale.(6 flacoane/cutie)

Oralade RF+ Support 330 ml

Oralade RF+ reprezintă produsul ideal pentru menţinerea unui nivel optim de hidratare şi totodată oferă suport pentru susţinerea funcţiei renale şi a sistemului urinar la pisici. (6 flacone/cutie)

Oralade GI Liquid Concentrate 50 ml

Lichid concentrat cu aromă naturală de pui, ideală pentru rehidratarea câinilor și pisicilor cu sensibilități gastrointestinale.(6 plicuri/cutie)

Sitalan

Furaj complementar ce încetinește procesul de îmbătrânire al țesuturilor și susține funcționalitatea sistemului ocular. 48 comprimate/cutie

Bucogel 50 ml

Gel dentar special conceput pentru a limita formarea tartrului, iritațiile gingiilor și respirația urât mirositoare la carnivore domestice.