Caniverm pasta orala 1*10 ml

Pastă antiparazitară pentru câini, pisici, feline și canide.

Disponibilitate: În curs de aprovizionare
Producător: Bioveta

COMPOZIȚIE - 1 ml de pastă conține:

Substanţe active:

Fenbendazolum 75 mg

Pyranteli embonas 72 mg

Praziquantelum  25 mg

Excipient:

Butylhydroxyanisole 0.2 mg

INDICAŢIE (INDICAŢII):

Boli cauzate de helminți la câini și pisici (Toxocara canis, Toxocara cati, Toxascaris leonina, Uncinaria stenocephala, Ancylostoma caninum, Trichuris vulpis, Echinococcus granulosus, Echinococcus multilocularis, Dipylidium caninum, Taenia spp., Multiceps multiceps, Mesocestoides spp.).

SPECII ŢINTĂ:

Câini și pisici

DOZAJ ŞI MOD DE ADMINISTRARE:

Dozare:

Doza recomandată este de 15 mg of fenbendazol, 14.4 mg de pyrantel embonate și 5 mg de praziquantel per kilogram greutate vie, ce corespunde la 1 ml de pasta per 5 kg greutate vie.

Pisică:
  • 0.5 ml de pastă per 0.5-2 kg greutate vie
  • 1 ml de pastă per 2.1-5 kg greutate vie
Câine:
  • 0.5 ml de pastă  pentru 0.5-2 kg greutate vie
  • 1 ml de pastă pentru 2.1-5 kg greutate vie
  • și apoi 1 ml de pasta pentru fiecare 5 kg greutate vie

CANIVERM pastă orală este destinat administrării orale.

RECOMANDĂRI PRIVIND ADMINISTRAREA CORECTĂ:

Aplicatorul oferă posibilitatea ajustării astfel încât să dozeze medicamentul conform schemei de mai sus. Prin poziționarea inelului de cauciuc pe pistonul aplicatorului va putea fi eliberat volumul dorit.

Asigurați-vă că animalul nu are mâncare în gură. Degajați vârful aplicatorului.Introduceți aplicatorul în gura animalului și depuneți pasta la baza limbii.

Ridicați imediat capul animalului și asigurațivă că a înghițit toată pasta administrată.

A nu se administra împreună cu produse lactate.
Doza trebuie administrată într-o singură aplicație.
La pui, se recomandă să fie administrat de la 3 săptămâni până la 12 săptămâni  o singură aplicație la interval de 3 săptămâni și apoi, regulat, la fiecare 3 luni.

Produse vizualizate

Soluție pentru aplicare pe piele – spot-on. Ambalaj: 50 pipete/cutie. Se vinde doar la CUTIE! PROMOȚIA ESTE VALABILĂ PENTRU MINIM 200 BUCĂȚI (PIPETE)!

Levoplix 10%, pulbere pentru rumegătoare, suine şi păsări, pe bază de levamisol 10%; plicuri 20 g.
  • Caniverm 0.7 g 100 tbl

Fenbendazol, pirantel şi praziquantel pentru câini si pisici. Mod de ambalare: 100 tablete/cutie. Preţ/cutie.
  • Dermanyguard 100 ml

Furaj complementar BIO din extracte din plante cu efect antiparazitar.

Gamaret, suspensie intramamară pentru tratamentul mastitelor acute şi cronice la bovine, în perioada de lactaţie. Mod de ambalare: 20 seringi/cutie. PREȚ/BUCATĂ.
  • Biocan DHPPI

Vaccin viu împotriva jigodiei (CDV), laringotraheitei infecţioase (CAV-2), hepatitei infecţioase (CAV-1), parvovirozei (CPV-2), parainfluenţei (CPIV-2) la câini. Mod de ambarale: 10 doze liofilizat+10 doze diluant/cutie. Cutiile nu se desfac!