Câini

Deltatic 75 cm, zgardă antiparazitară pentru câini de talie mare

Zgardă medicamentată cu deltametrim pentru câini, cu efect repelent şi preventiv.

Deltatic 60 cm, zgardă antiparazitară pentru câini de talie mica si medie

Deltatic 35 cm, zgardă antiparazitară pentru câini de talie foarte mica

Ig Pro DC

Ig-Pro DC este un supliment alimentar sub formă de pastă, cu ingredientele și aditivii de care un câine sau o pisică ar putea avea nevoie imediat după naștere sau în caz de diaree acută.

Probicol H

Probicol H asigură câinilor şi pisicilor necesarul de energie, vitamine şi imunoglobuline care stimulează atât metabolismul cât şi sistemul imunitar. Bacteriile lactice stabilizează procesele digestive fiziologice în intestine.

MP Plus Zink spray 200 ml

Pentru acoperirea plăgilor superficiale, protecția plăgilor de murdărie, stimularea epitelizării.

Chanhold 12% 120 mg 10.1-20 kg

Soluție spot-on pentru câinii cu greutatea între 10 - 20 kg; cutie cu 6 pipete x 1.0 ml/conține selamectină.

Masina de tuns Moser Arco Pro

Mașina de tuns este prevăzută cu izolaţie de protecţie şi antiparazitare. Aceasta îndeplineşte cerinţele Directivei UE privind compatibilitatea electromagnetică 2014/30/UE şi Directiva privind echipamentele tehnologice

Bidon alaptare pet 60 ml

Bidon din plastic pentru alaptare caini si pisici. Flacoanele contin 2 suzete de rezerva si o perie pentru curatare.

Bidon alaptare pet 120 ml

VL Opti Life Adult Digestion Medium & Max 12.5 kg