Câini

Deltatic 75 cm, zgardă antiparazitară pentru câini de talie mare

Zgardă medicamentată cu deltametrim pentru câini, cu efect repelent şi preventiv.

Deltatic 60 cm, zgardă antiparazitară pentru câini de talie mica si medie

Deltatic 35 cm, zgardă antiparazitară pentru câini de talie foarte mica

Deltatic 75 cm, zgardă antiparazitară pentru câini de talie mare

Deltatic 35 cm, zgardă antiparazitară pentru câini de talie foarte mica

Deltatic 60 cm, zgardă antiparazitară pentru câini de talie mica si medie

Shampoo Benzoyl Peroxide 355 ml

Davis Șampon Benzoyl Peroxide 2.5%, 355 ml - Șampon terapeutic pentru câini și pisici.

Masina de tuns Moser Arco Pro

Mașina de tuns este prevăzută cu izolaţie de protecţie şi antiparazitare. Aceasta îndeplineşte cerinţele Directivei UE privind compatibilitatea electromagnetică 2014/30/UE şi Directiva privind echipamentele tehnologice

Norwegian salmon oil 5 l

Uleiul de somon norvegian este un ulei super premium obţinut din somon proaspăt, bogat în acizi grași Omega 3 și 6.

Norwegian salmon oil 20 l

Caniverm palatabil 0.175 g 100 tbl

Fenbendazol, pirantel şi praziquantel pentru câini mici şi pisici. Mod de amlabare: 100 tablete/cutie.

Caniverm palatabil 0.7 g 100 tbl