Bovine

Meloxidolor 20 mg/ml 100 ml

Soluţie injectabilă pe bază de meloxicam pentru cabaline, suine şi bovine.

Calfoset 100 ml

Calfoset soluţie injectabilă pentru cabaline, bovine, ovine, caprine şi suine pe bază de gluconat de calciu, glicerofosfat de calciu şi clorură de magneziu hexahidrat.

Oxytocin Bioveta 5 UI/ml 50 ml

Soluţie injectabilă pentru vaci, iepe, oi, capre, scroafe şi căţele pe bază de oxitocină.

Ser clostetan 100 ml

Pentru imunizarea pasivă a animalelor în timpul intervenţiilor chirurgicale, tratării plăgilor, etc. Preparatul poate fi utilizat în scop terapeutic la instalarea tetanosului.

Ser clostetan 20 ml

Nafpenzal DC sg

Nafpenzal este indicat în tratamentul infecţiilor bacteriene produse de microorganisme sensibile la procain benzilpenicilina, nafcilina, dihidrostreptomicina sulfat pentru bovine, ovine si caprine în perioada de repaus mamar. Mod de ambalare: 20 seringi/cutie.

Meloxidolor 5 mg/ml 100 ml

Soluţie injectabilă pe bază de meloxicam pentru câini, pisici, bovine (viţei şi tineret bovin) şi porcine.

Prolyt Pack

Asigură creşterea în perioadele de stres.

Pistolet Quicklock clasic

Pistolet pentru înseminare artificială cu buton pentru fixarea/eliberarea uşoară a pipetei.

Probio-sacc 10% 20 kg

Drojdiile sunt utilizate în furajul vacilor cu lapte datorită capacităţii de fermentare putenice. Drojdii vii, probiotic pentru rumegătoare.