Bioveta

Avitubal 10 x 1 ml

Pentru tuberculinarea simplă a păsărilor și a porcilor și pentru tuberculinarea comparativă la bovine.

Biocan Novel Respi 5*1 dz

Pentru reducerea semnelor clinice si excretia bacteriei dupa infectia cu Bordetella bronchiseptica și pentru reducerea semnelor clinice și excreția virusului parainfluenței la caini. Cutie de 5 doze. Preț/cutie.

Biocan Novel R inj

Biocan Novel R, pentru imunizarea activă a câinilor începând cu vârsta de 12 săptămâni pentru prevenirea mortalităţii, semnelor clinice si infecției cauzate de virusul rabic. Cutie de 10 doze. Preț/cutie.

Bioequin H 10x1 dose

Bioequin H,emulsie injectabilă pentru cai. Vaccin inactivat împotriva herpesvirusului equin EHV‐1. Ambalaj 10 x 1 doza; Preț/doză

Biosuis App 2,9.11 inj 50 ml (50 dz)

Emulsie injectabilă pentru porcine.

Vitsel E 100 ml

Soluție injectabilă pentru miei, viței, tineret bovine, vaci, porci.

Vitsel E 50 ml

Soluție injectabilă pentru miei, viței, tineret bovine, vaci, porci.

Sulfadimidin Bioveta plv.sol.1*20g

Sulfadimidin Bioveta plv.sol.1*20g, pulbere pentru administrare orală. Ambalaj: 200 buc/cutie. Preț/plic. Comanda minimă 10 plicuri.

Trichoben 40 ml

Vaccin viu liofilizat şi diluant pentru suspensie injectabilă, împotriva tricofiţiei bovine.

Biocan C

Vaccin inactivat împotriva coronavirozei canine, începând cu vârsta de 5 săptămâni. Mod de ambalaj: 10 doze/cutie. Cutiile nu se desfac!

Biocan C

Biocan M

Vaccin împotriva Microsporum canis la câini şi pisici. Ambalaj: 20 doze/cutie.