Antibiotice orale

Streptonamid

Streptomicină sulfat 1.000000 UI, pulbere pentru administrare orală; 5 plicuri a 2,8 g ambalate în cutie (preţ/cutie).

Vanoxi WS 50 g

Vanoxi WS 50 g, pulbere pe bază de oxitetraciclină clorhidrat, vitamina A, vitamina B1, vitamina B6, vitamina C, vitamina K pentru bovine, cabaline, iepuri, ovine, păsări și suine.

Ronaxan 250 mg

Ronaxan 250 mg, tablete pentru câini şi pisici pe bază de doxiciclină.

Ronaxan 100 mg

Ronaxan 100 mg, tablete pentru câini și pisici pe bază de doxiciclină.

Oxifuran 100 cp

La câini şi pisici, în pneumopatii şi în infecţiile secundare asociate parvovirozei sau în infecţii cu unele protozoare. Se recomandă în tratamentul coccidiozei şi trichomonozei la păsările de volieră sau de colivie, cu excepţia fazanului.

Galiprotect C 100 cp

Antibacterian cu spectru larg în tratamentul colibacilozei, salmonelozei, eimeriozei, infecţiilor secundare produse de diferiţi germeni la păsări în vârstă de peste 7 zile.

Oxivit 100 g

OXIVIT S se recomandă în tratamentul infecţiilor cu germeni sensibili la oxitetraciclină la păsări. Ambalaj: 60 bucăți/bax.

Stomorgyl 10

Este folosit pentru combaterea infecţiilor buco-dentare la câini şi pisici.

Stomorgyl 2

Este folosit pentru combaterea infecţiilor buco-dentare la câini şi pisici.

Enteroguard 50 g

Enteroguard M pulbere.

Enteroguard tbl. 40

Enteroguard M combate enteropatiile primare şi secundare, produse de bacterii şi protozoare la câini, pisici, nurci, dihor, păsări de colivie şi voliera.

Clavucill 50 mg

Clavucill 50 mg pe bază de amoxicilină şi acid clavulanic pentru câini. Preț 10 buc/folie.